Przygotowywanie i archiwizowanie dowodów księgowych
Weryfikacja zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami (wysyłka potwierdzeń sald przy zamykaniu ksiąg)
Przyjmowanie, sprawdzanie oraz kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych (elektroniczny obieg dokumentów/manualnie) oraz wyjaśnianie rozbieżności z kontrahentami w zleconym zakresie
Przygotowywanie raportów, zestawień oraz wypełnianie formularzy na podstawie informacji pochodzących z ksiąg rachunkowych
Wystawianie oraz wprowadzanie dokumentów księgowych (m.in. faktury sprzedaży, dokumenty PK, noty)
Uzgadnianie transakcji i sald między firmowych
Narzędzia
Enova
MS Excel
MS Office
Oczekujemy od Ciebie
doświadczenie na podobnym stanowisku
znajomość MS Excel – poziom podstawowy
jęz. angielski – poziom komunikatywny
wykształcenie wyższe ekonomiczne – finanse, rachunkowość (lub w trakcie studiów)
wysokie zdolności komunikacyjne (w mowie i w piśmie)
otwartość na pracę z różnymi systemami (m.in. Enova365)
dobra organizacja czasu pracy
Wykształcenie
wyższe ekonomiczne – finanse, rachunkowość (lub w trakcie studiów)