Wstecz
Liczba aplikacji: 0

Opiekun Klienta w Oddziale Banku

Adres miejsca pracy:
Warszawa
Kategoria stanowiska:
Konsulting Doradztwo , Bankowość
Poziom stanowiska:
Młodszy specjalista
Wymiar etatu:
cały etat
Godziny pracy:
8 godz. / między 9:00 a 21:00
Mozliwość pracy zdalnej:
Nie
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Praca zmianowa:
TAK
Wielkość zespołu:
1-5
Zarządzanie zespołem:
NIE

Kluczowe obowiązki

  • Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)
  • Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
  • Przeprowadzanie transakcji  bezgotówkowych i gotówkowych
  • Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej
  • Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta

Oczekujemy od Ciebie

  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta
  • Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych
  • Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej
  • Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów
  • Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym
Wykształcenie
Wykształcenie średnie lub wyższe
Doświadczenie
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9+

Rozwój Osobisty

  • indywidualny plan szkoleń
  • premia indywidualna
  • mentor/coach

Bonusy

  • ubezpieczenie na życie
  • opieka medyczna
  • akcje charytatywne
  • karnet sportowy

Informacje dodatkowe

  • Oferujemy możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości oraz stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy).