Wstecz

Service Excellence Consultant

Adres miejsca pracy:
Ku Słońcu 67, Szczecin
Kategoria stanowiska:
Księgowość , Obsługa Procesów
Poziom stanowiska:
Specjalista
Wymiar etatu:
cały etat
Godziny pracy:
8-16
Mozliwość pracy zdalnej:
do ustalenia
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Praca zmianowa:
NIE
Wielkość zespołu:
1-5
Zarządzanie zespołem:
NIE

Kluczowe obowiązki

  • Identyfikacja czynników jakościowych dla procesów operacyjnych i przegląd / zdefiniowanie parametrów jakości dla każdego procesu
  • Analiza FMEA (Failure Mode and Effect Analysis) – analiza ryzyka procesów operacyjnych
  • Analiza jakościowa procesów księgowych (wskaźniki KPI, analiza trendów statystycznych oraz informacji zwrotnej od klientów)
  • Wspieranie zespołu operacyjnego w identyfikacji obszarów doskonalenia, ułatwienie tworzenia planu działania i jego realizacji
  • Zapewnienie ciągłej zgodności działalności z procedurami jakości i wymogami regulacyjnymi
  • Prowadzenie komunikacji dotyczącej zarządzania jakością zarówno wewnętrznie jak i z klientem
  • Przygotowanie i prezentacja wyników pracy w obszarze jakości
Narzędzia
SAP
MS Excel
MS Office

Oczekujemy od Ciebie

  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
  • Biegła znajomość MS Office, głównie Excela
  • Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne i organizacyjne
  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy w SSC/BPO min. 3-5 lat, preferowane w obszarach: business analysis, performance management oraz/lub quality inspection,
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego
Języki obce
angielski, B2
Doświadczenie
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9+

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy z metodologią Lean Six Sigma

Rozwój Osobisty

  • indywidualny plan szkoleń

Bonusy

  • ubezpieczenie na życie
  • opieka medyczna
  • pakiet relokacyjny
  • karnet sportowy
  • szkolenia językowe

Podobne oferty pracy