fbpx

Najczęściej zadawane pytania

Co zyskam dzięki współpracy z Finespresso?

  • Dotrzesz do kandydatów i kandydatek, którzy doceniają miejsce stworzone specjalnie z myślą o finansach.
  • Prostą formą ogłoszenia oszczędzasz czas poszukujących pracy, którzy kluczowe informacje znajdują zawsze w tym samym miejscu i mogą porównać oferty.
  • Oszczędzasz swój czas otrzymując CV tylko tych kandydatów i kandydatek, którzy rozumieją wymagania z Twojej oferty.
  • Dołączasz do społeczności firm, które w przejrzystej formie prezentują swoje oczekiwania wobec kandydatów i kandydatek.
  • Promujesz swoją firmę w społeczności finansistów i finansistek.
  • Z łatwością możesz porównać swoją ofertę z ofertami podobnych sobie firm na rynku.

Jak wygląda współpraca z Finespresso?

Ty zamieszczasz ogłoszenie w swoim profilu na Finespresso.

My automatycznie publikujemy Twoje ogłoszenie na portalu Finespresso.

Ty otrzymujesz automatycznie CV kandydatów i kandydatek aplikujących poprzez portal Finespresso.

My promujemy Twoją ofertę w mediach społecznościowych.

Ty masz dostęp do statystyk dotyczących Twojego ogłoszenia.

My dostarczamy Ci statystyki danych całego portalu i podobnych ogłoszeń.

Jak mogę się zarejestrować w serwisie?

Jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie zostaniesz przekierowany do pierwszego kroku, którym jest rejestracja. Poprosimy Cię o podanie danych kontaktowych, adresu oraz NIPu. Poprawność adresu NIP Twojej firmy jest automatycznie weryfikowana.

Nie mogę się zarejestrować?

W serwisie Finespresso umożliwiamy jedną rejestrację na NIP pracodawcy. Być może ktoś z Twojej firmy założył już konto pracodawcy w serwisie. Skontaktuj się z nami. Ustalimy przyczynę i pomożemy dokonać rejestracji.

Czy do jednego pracodawcy może być przypisanych kilka osób kontaktowych/rekruterów?

W serwisie Finespresso umożliwiamy jedną rejestrację na NIP pracodawcy. Przy rejestracji podajesz dane jednej osoby kontaktowej (imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail).
To dla bezpieczeństwa Pracodawcy w imieniu którego występujesz. Nie chcemy, by niepowołana osoba utworzyła kolejny profil wykorzystując ten sam NIP.
Jeśli chcesz, aby z profilu Twojego Pracodawcy korzystało więcej osób/rekruterów, skontaktuj się z nami poprzez kontakt@finespresso.pl a my dodamy dodatkowe osoby do panelu zarządzania profilem Pracodawcy.

Dlaczego w ogłoszeniu nie widać logo mojej firmy?

Podczas rejestracji nie wymagamy podania pełnych danych Twojej firmy. Możesz tego dokonać w dogodnym dla Ciebie momencie. Zaloguj się i wejdź do Panelu Pracodawcy. W dziale “Edytuj Profil” w kategorii “O firmie”- dodaj logotyp i uzupełnij informacje o firmie, miejscu pracy kandydatów, by mogli Cię bliżej poznać. Możesz dodać także linki do profili społecznościowych.

Czy mogę płacić kartą za publikację ogłoszenia?

W tym momencie ogłoszenia są darmowe. Na pierwszym etapie działania serwisu będziemy wprowadzać płatność przelewem. Kolejnym etapem będzie uruchomienie płatności kartą.

Czy potrzebny mi voucher do aktywacji ogłoszenia?

Tak. Chcemy by pracodawca decydował o tym, kiedy opublikuje swoje ogłoszenie, dlatego generujemy do każdego ogłoszenia unikalny voucher, który jest dostępny w profilu Pracodawcy do wykorzystania w odpowiednim czasie.

Na czym polega porównanie ogłoszeń?

Finespresso umożliwia porównanie trzech wskazanych przez Ciebie ogłoszeń. Dzięki tej samej strukturze każdego ogłoszenia dajemy Ci możliwość porówniania tych samych sekcji ogłoszenia. Jeden rzut oka i widzisz kluczowe różnice!

Czy muszę się rejestrować, żeby odpowiedzieć na ofertę pracy?

Nie, nie musisz. O tej opcji decyduje pracodawca zamieszczający ogłoszenie.

Jeśli pracodawca posiada własną platformę rekrutacyjną, może w ogłoszeniu podać bezpośredni link do swojego serwisu. Nie będzie to wymagało Twojej rejestracji.

Jeśli jednak pracodawca nie posiada własnej platformy rekrutacyjnej, do CV kandydatek i kandydatów będzie miał dostęp na platformie Finespresso.

Jeśli jednak:
  • chcesz mieć dostęp do wysłanych przez Ciebie ofert,
  • do listy stanowisk, na które aplikowałeś,
  • powiadomień o nowych ofertach wybranych dla Ciebie
  • wysłanych CV, komunikacji z Pracodawcą,
rejestracja w serwisie pozwoli Ci na dostęp do tych informacji w Profilu Kandydata.

Czy mogę przesłać kilka załączników aplikując na ogłoszenie?

Aplikując na ogłoszenie możesz wysłać jeden załącznik, zakładamy że będzie to CV w formacie .doc lub .pdf. Pamiętaj że maksymalny rozmiar pliku to 10 MB. Jeśli chcesz dodać informację dla Pracodawcy możesz ją zamieścić w polu poniżej.

Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?

Jeśli interesują Cię porady związane z rekrutacją zapraszamy do działu Czytelnia.

Ile czasu będę czekał na odpowiedź w sprawie rekrutacji

O czasie trwania rekrutacji i sposobie odpowiedzi Kandydatom decyduje Pracodawca, który będzie się kontaktował bezpośrednio z Tobą. Jeśli proces rekrutacyjny będzie przebiegać w wyjątkowy sposób – takie informacje znajdziesz w ogłoszeniu w sekcji “Informacje dodatkowe”.

Czy instrukcje zamieszczania ogłoszenia są dostępne w formacie pdf, word, pp?

Tak, instrukcja jest dostępna w formacie .pdf, do pobrania TUTAJ.

Jak zamieścić pierwsze ogłoszenie?

Oferty pracy w naszym serwisie zamieszczasz jak chcesz i kiedy chcesz. Wystarczy, że założysz konto Pracodawcy i od tej chwili możesz samodzielnie publikować treści ogłoszeń. Nasz formularz przeprowadzi Cię przez proces publikacji. Resztą zajmiemy się my. Pamiętaj, że skuteczniej w ogłoszeniach o pracę działają krótkie treści, ograniczające się do paru słów kluczowych, a nie rozbudowane, długie opisy. Tak prezentowane zwięzłe informacje ułatwiają kandydatom dotarcie do właściwych ofert, zgodnych z ich kompetencjami i oczekiwaniami. Dlatego wszystkie ogłoszenia w serwisie prezentowane są według opracowanego przez nas szablonu.

Gdzie mogę uzupełnić informacje profilowe o mojej firmie?

Zaloguj się i wejdź do Panelu Pracodawcy. W dziale “Edytuj Profil” w kategorii “O firmie”- dodaj logotyp i uzupełnij informacje o firmie, miejscu pracy kandydatów, by mogli Cię bliżej poznać. Możesz dodać także linki do profili społecznościowych.

Czy mogę poprawić swoje ogłoszenie?

Tak, możesz to zrobić z poziomu profilu pracodawcy. Jedynym polem, którego nie możesz zmienić jest nazwa stanowiska. Zawsze Ci pomożemy – pisz na kontakt@finespresso.pl

Czy możliwa jest współpraca redakcyjna z serwisem?

Tak, oczywiście. Jeśli jesteś pasjonatem szeroko pojętej branży finansów i chcesz pisać do naszego serwisu, zapraszamy serdecznie.

Dlaczego ogłoszenia są darmowe?

Jesteśmy zespołem osób z doświadczeniem w pracy w finansach w polskim biurze rachunkowym jak i zagranicznej korporacji świadczącej usługi finansowe. Mamy doświadczenie ekonomiczne, finansowe, psychologiczne. Mamy doświadczenie w rekrutacji jak i prowadzeniu własnych działalności.

Chcemy, żebyście razem z nami stworzyli serwis, który będzie efektywnie przyciągał najlepszych kandydatów i najlepsze kandydatki, a z drugiej strony nie będzie najdroższym serwisem na rynku polskim.

Liczymy na Waszą informację zwrotną, po której serwis będzię ciągle udoskonalany. Z wdzięczności za tę pomoc, oferujemy wersję beta systemu.

Z czasem serwis stanie się płatny i o tym poinformujemy wszystkich Pracodawców korzystających z naszych usług.

Comments are closed.

Nasza strona używa cookies. W Polityce Prywatności dowiesz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień w przeglądarce. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Polityka Prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close