ABB jest wiodącą globalną firmą technologiczną, która stymuluje transformację gospodarek i społeczeństw, budując ich przyszłość w sposób wydajny i zrównoważony. Integrując produkty elektryfikacji, robotyki, automatyki i systemów napędowych z rozwiązaniami cyfrowymi, ABB wyznacza nowe granice technologii i poziomy efektywności. Za sukcesem firmy stoi 105 tys. utalentowanych pracowników w ponad 100 krajach, którzy kontynuują ponad 130 letnią historię ABB.
ETAP 1 - Znajdź ofertę dla siebie
Przejrzyj nasze bieżące oferty pracy i wybierz te, które odpowiadają Twojemu doświadczeniu i zainteresowaniom. Zaaplikuj w wygodny dla Ciebie sposób.
ETAP 2 - Selekcja CV
Wszystkie aplikacje przesłane w odpowiedzi na ogłoszenie są weryfikowane przez nasz dział rekrutacji.
ETAP 3 - Pierwsza rozmowa rekrutacyjna
Podczas pierwszej rozmowy telefonicznej z rekruterem przedstawiamy szczegóły oferty, a także rozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu i oczekiwaniach.
ETAP 4 - Druga rozmowa rekrutacyjna
Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu, odbywają rozmowę z przyszłym przełożonym. W zależności od stanowiska, spotkanie może być połączone z zadaniami sprawdzającymi kompetencje wymagane dla danej roli.
ETAP 5 - Oferta
Wybranemu w procesie rekrutacji kandydatowi składamy ofertę pracy.
ETAP 6 - Zatrudnienie
Witamy na pokładzie!
ETAP 7 Onboarding
Aby ułatwić Ci start, przed dołączeniem do firmy i w pierwszych dniach pracy, zapewnimy wszystkie niezbędne materiały wdrożeniowe oraz nasze wsparcie.